Betingelser og vilkår
Kundestøtte
Hos Kjærlighets Catering er vi forpliktet til å levere cateringtjenester av høyeste kvalitet til våre kunder. Vi er stolte av å bruke kun de ferskeste og beste ingrediensene for å tilberede deilige og sunne måltider til enhver anledning. Vårt team av kreative kokker og ansatte er dedikert til å sikre at din cateringopplevelse hos oss er intet mindre enn eksepsjonell. Vi forstår at god kundeservice er like viktig som god mat, og vi er alltid her for å svare på spørsmål eller bekymringer du måtte ha. Kontakt oss i dag for å lære mer om våre cateringtjenester!
Personvern og sikkerhet
Hos Kjærlighets Catering tar vi personvernet og sikkerheten til våre kunder svært alvorlig. Vi forstår viktigheten av å beskytte din personlige informasjon, og vi bruker industristandard sikkerhetstiltak for å sikre at dataene dine er trygge hos oss. Vi samler kun inn informasjonen som er nødvendig for å tilby våre cateringtjenester, og vi deler eller selger aldri informasjonen din til tredjeparter. Du kan stole på at vi holder informasjonen din sikker og konfidensiell.
Betalingsmetoder
- Vipps / Credit og Debit Cards / Bank Transfer / Cash
Engros forespørsler
Er du en forhandler som ønsker å tilby førsteklasses cateringtjenester til kundene dine? Se ikke lenger enn til Kjærlighets Catering! Vi tilbyr et bredt utvalg av cateringalternativer som dekker ethvert behov, fra firmaarrangementer til bryllup og alt i mellom. Vårt team av kreative kokker og ansatte er her for å støtte virksomheten din og hjelpe deg å vokse. Kontakt oss i dag for å lære mer om våre engros cateringtjenester!
Vilkår
Innledning
Dette kjøpet er regulert av de nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Forbrukerkjøp over internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og ehandelsloven, og disse lovene gir forbrukeren ufravikelige rettigheter. Lovene er tilgjengelig på www.lovdata.no. Vilkårene i denne avtalen skal ikke forstås som noen begrensning i de lovbestemte rettighetene, men oppstiller partenes viktigste rettigheter og plikter for handelen. Salgsbetingelsene er utarbeidet og anbefalt av Forbrukertilsynet.
Vilkår i kraft fra november 18. 2023
LES DISSE SALGSBETINGELSER NØYE FØR DU BRUKER NETTSTEDET
Kjærlighets Catering er et merke for selskapet Nova Space AS. (Organisajon nummer : 929 970 551)
Disse generelle betingelsene regulerer forholdet mellom selskapet Nova Space AS og dets kunder.
De gjelder etter spesifikke avtaler.
Andre vilkår
Kontrakten din består av tre deler – velkomstbrev/-e-post, disse vilkårene og retningslinjene for personvern og informasjonskapsler.
Ved å bruke dette nettstedet bekrefter du at du godtar å overholde disse vilkårene for bruk.
Hvis du ikke godtar disse vilkårene, må du ikke bruke dette nettstedet. Vennligst skriv ut en kopi av disse vilkårene for fremtidig referanse.
Disse vilkårene for bruk refererer til følgende tilleggsvilkår, som også gjelder bruken av dette nettstedet.
Våre personvernregler, som fastsetter vilkårene for behandlingen av personopplysninger vi samler inn fra deg, eller som du gir oss. Ved å bruke nettstedet vårt samtykker du til slik behandling, og du garanterer at alle opplysningene du oppgir, er nøyaktige.
Våre retningslinjer for informasjonskapsler, der informasjonskapslene på nettstedet vårt beskrives.
Merk at separate vilkår vil gjelde mellom deg og overnattingstilbyderen når du gjør en bestilling på nettstedet. Slike vilkår finner du på nettsidene til den respektive overnattingstilbyderen.
Disse vilkårene representerer hele avtalen mellom deg og oss angående bruken av nettstedet.
ART. 1 – TJENESTER / PRISER
Å sende kontrakten signert av kunden "god for avtale" utgjør en definitiv aksept av alle de kostnadsbelagte tjenestene. Prisene for tjenestene som tilbys av Nova Space AS er beskrevet (videre før eller nedenfor); disse prisene er angitt i kroner. Vi gjør oppmerksom på at prisen på mat er oppgitt inkl. 15 % MVA, denne økes automatisk til 25 % ved bestilling av personell, utleieutstyr og alkohol. Det tas forbehold om eventuelle skrivefeil, prisjusteringer og tilgang på enkelte råvarer fra leverandørene.
Denne valideringen innebærer også aksept av alle gjeldende regulatoriske begrensninger, og spesielt når det gjelder tidsbegrensning, promillegrense og mer generelt de grunnleggende reglene knyttet til respekt for godt naboskap.
Dersom det benyttes fastpris for enkelte tjenester, gjelder disse prisene samlet for de reserverte tjenestene. Disse faste prisene kan derfor ikke deles.
ART. 2 – PRISGARANTI
Bestillinger på tjenester hvis utførelse finner sted mer enn 3 måneder etter at bestillingen er lagt, gir grunnlag for etablering av et detaljert estimat, inkludert en total estimert kostnad basert på satser eksklusive skatt eller avgifter som er gjeldende på bestillingstidspunktet.
I dette tilfellet er det spesifisert at prisene eksklusive avgifter eller avgifter inkludert i tilbudet kan endres av Nova Space AS på betingelse av å informere Kunden senest 30 dager før datoen for utførelse av tjenestene, som vil vises på den endelige sammendragsfakturaen.
Den gjeldende merverdiavgiften vil være den som gjelder på tidspunktet for tjenesten.
ART.3 – BETALINGSBETINGELSER / FORSENE STRAFF
Reservasjonen av en tjeneste vil først bli ansett som endelig etter mottak av Nova Space AS av passende depositum ledsaget av kontrakten og disse signerte generelle betingelsene. Et depositum på 50 % vil bli forespurt ved bestilling, spesielt tilfelle: bryllup, kr 8000 vil bli forespurt ved bestilling og 50 % en måned før datoen.
Restbeløpet betales til Nova Space AS, senest dagen før tjenesten, fakturadato.
Reservasjonen av en enkel levering eller henteordre i butikk anses først som endelig etter mottak av Nova Space AS om full betaling for bestillingen minst 48 timer før leverings- eller hentedato.
For profesjonelle kunder, skal forsinket betaling betales med en årlig sats på 20 % og en fast kompensasjon for minimumskostnader for gjenoppretting på kr 400 ved manglende betaling. dagen etter betalingsdatoen som er angitt på fakturaen.
ART.4 – BETALINGSFRIST OG FAKTURERING
Nova Space As kan gjøre en kredittvurdering av sine kunder. Nova Space AS kan kreve forhåndsbetaling. Blant annet ved større ordre, ved nye/ukjente kunder, samt utenlandsregistrerte selskap. Ved manglende betaling av forskuddsbetaling risikerer kunde at leveranser stoppes og at kunde må betale de faktiske kostnader for leveransen, selv om den ikke har blitt levert. Renter på forsinkede betalinger belastes etter forfall på fakturaen. Ordrer faktureres ukentlig etter leveringen er fullført og returutstyr er tilbakelevert. Rekvisisjonsnummer og annen merking av fakturaer må være avtalt før leveringen har funnet sted. Ved endring/tilføying av informasjon på faktura i etterkant av at levering har skjedd tilkommer det fakturagebyr på kr 150,- eks mva på grunn av ekstra omkostninger. Betalingsfrist er 3 dager med mindre annet er avtalt. Fakturagebyr tilkommer ved valg av papirfaktura.
ART.5 – LEVERING OG FORSINKELSER
Vi leverer innen avtalt klokkeslett, dvs. at vi ved behov kan levere inntil én (1) time tidligere enn avtalt. Ved forsinkelser kan kjøper kreve avslag: 45 min til 1 time forsinket -5 %. Utover en time forsinket -10 %. Kjøper kan ikke gjøre andre misligholdsbeføyelser gjeldende enn det regulerte prisavslaget. Forsinkelser forårsaket av unormale trafikksituasjoner, snø eller feilaktig/manglende oppgitt leveringsadresse, manglende eller feil telefonnummer gir ikke grunnlag for avslag. Etter at maten er overlevert, overtar kunden ansvaret for at lettbedervelige matvarer oppbevares etter forskriftene.
ART.6 – UNDERSØKELSE AV VARENE
Etter at varene er levert, plikter kjøperen å undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om varene er blitt skadet under transport eller om det foreligger andre forhold ved varene og leveransen som avviker fra ordrebekreftelsen. Ved avvik må Nova Space As kontaktes snarest, slik at vi får en mulighet til å rette opp i avviket.
ART.7 – MANGLER
Mener kjøper at det foreligger avvik i forhold til ordrebekreftelsen hva angår de leverte varer, må kjøper reklamere umiddelbart etter at undersøkelsen er eller skulle vært foretatt, og før næringsmidlene er fortært. Kjøperen må reklamere innen rimelig tid. Dersom det foreligger en mangel ved leveransen kan kjøperen kreve forholdsmessig prisavslag begrenset oppad til det betalte/fakturerte beløp. Andre misligholdsbeføyelser kan ikke gjøres gjeldende. Nova Space As er ikke ansvarlig for mangler ved det leverte som er utenfor selgers kontroll, eller som har inntrådt etter at levering har funnet sted.
ART.8 – BETINGELSER FOR PERSONELL
Personell bestilles for minimum 5 timer og faktureres per påbegynt halvtime. Ved arbeid utover 8 timer tilkommer ett overtidstillegg på 50 %.
Variable kostnader som kan legges til sluttfaktura:
- Transport utenfor Ryfoss. For oppdrag utenfor Ryfoss faktureres også reisetid.
- Personalmat ved vakter over 6 timer
- Overtidsbetaling etter 8,5 timer med 50 % overtidstillegg
Oppdrag utenfor Oslo bestilles for minimum 5 timer, inkludert reisetid, og faktureres per påbegynt halvtime. Transportkostnad personell utover Ryfoss dekkes av kunde. Kunde er ansvarlig for at Nova Space AS har fått så detaljerte og fullstendige opplysninger om oppmøte/leveringssted som mulig. På arrangement der Nova Space As har personell til stede skal eventuelle problemer, feil eller mangler tas opp med Nova Space AS sitt personell umiddelbart. Nova Space As har rutiner for håndtering av ulike situasjoner og på denne måten får eventuelle feil rettes opp i. Hvis personell melder inn syk samme dagen kan vi ikke garantere at vi klarer å levere. Prøvesmaking, befaring og planlegging med Event Manager er inkludert i prisen ved større arrangementer som eks. bryllup, event, etc.
ART.9 – UTLEIE AV UTSTYR
Våre produkter leies ut per arrangement. Alt utstyr skal returneres slik det ble levert; bord/stoler leveres og hentes i stabler. Matrester fjernes fra bestikk, porselen og serveringsutstyr og plasseres i transportkassene/stativene det ble levert i. Kopper og glass tømmes og settes med bunn opp i sine respektive bakker. Duker og servietter må være ristet og tørre, stearinlysrester fjernes fra lysestakene. Evt. ekstra tid for rydding/pakking belastes kunde med kr 400 + mva per påbegynt time. Leietaker forplikter å returnere utstyret til avtalt tid. Dersom neste leietaker blir skadelidende av for sen retur, kan erstatning bli beregnet. Dersom det er avtalt at utleier skal montere/demontere utstyr, plikter leietaker å sørge for at alle nødvendige tillatelser blir innhentet. Det skal videre være ryddet plass, samt fremkommelighet for transport på monteringsstedet. Dersom utstyret blir stjålet eller skadet forplikter leietaker å erstatte utstyret i sin helhet. Beskadiget, eller bortkommet utstyr, tilkommer sluttfaktura. Utleier fraskriver seg ethvert erstatningsansvar for skade påført person eller gjenstand i leieperioden forårsaket av eller med de varer og tjenester leien omfatter.
ART.10 – GARANTI FOR ANTALL DELTAKERE OG DEKKER OG ENDRING AV TJENESTERNE BESTILT
Forespørsler om å redusere antall deltakere kan aksepteres innen grensen på 2 % av antall bekreftet ved signering av tilbudet, senest 72 arbeidstimer før dato for tjenesten og må bekreftes skriftlig. Denne bekreftelsen vil da bli tatt i betraktning for minimumsfaktureringen. Etter denne perioden er ingen endringer garantert. Ved endring (oppover eller nedover) av antall deltakere som er angitt i bekreftelsen, vil Nova Space AS anvende følgende vilkår:
– Ved reduksjon i de etterspurte tjenestene: Nova Space As fakturerer det totale beløpet som er angitt i reservasjonen.
– Ved økning i antall deltakere som gir tilleggstjenester: Nova Space AS vil fakturere i henhold til faktisk antall deltakere. Vi gjør oppmerksom på at fristen på forhånd skal respekteres for å kunne yte tjenesten vår på en tilfredsstillende måte. En motsatt situasjon vil være skadelig for dine gjester og for vårt merkevareimage.
ART. 11 – AVBESTILLING AV BESTILLING
Avbestilling før starten av det planlagte arrangementet eller planlagt leverings-/hentingsdato:
Art.11.a) Eventuell kansellering av reservasjon må kommuniseres skriftlig så snart som mulig. Dersom hele reservasjonen kanselleres uten at Nova Space AS er ansvarlig, gjelder følgende betingelser:
– Inntil 60 dager før arrangementets start: 10 % av de reserverte tjenestene vil bli fakturert (dvs. 20 % av innbetalt depositum beholdes, de resterende 80 % vil bli utsatt eller returnert)
– Fra 60 til 30 dager før arrangementets start: 30 % av de reserverte tjenestene vil bli fakturert (dvs. 60 % av innbetalt depositum beholdes, de resterende 40 % vil bli utsatt eller returnert)
– Fra 30 til 7 dager før arrangementets start: 50 % av de reserverte tjenestene vil bli fakturert (dvs. 100 % av innbetalt depositum beholdt)
– Mindre enn 7 dager før arrangementets start: 100 % av de reserverte tjenestene vil bli fakturert (100 % av innbetalt depositum beholdes pluss en fakturering på 50 % av den reserverte tjenesten)
– For bryllup vil depositumet på €800 som ble betalt på bestillingen ikke bli returnert.
Art.11.b) Spesielle tilfeller: dersom kanselleringen av mottaket skyldes force majeure (administrativ stenging av mottaksrommet, administrative regler som hindrer gjester fra å gå til mottakslokalet, samlingsforbud) vil følgende betingelser anvendes:
– Inntil 30 dager før arrangementets start: utsettelse av hele innskuddet for en senere service. Ved fast kansellering vil 10 % av de reserverte tjenestene bli fakturert (dvs. 20 % av innbetalt depositum beholdt, de resterende 80 % vil bli utsatt eller returnert)
– Fra 30 dager til 7 dager før arrangementets start: 35 % av de reserverte tjenestene vil bli fakturert (dvs. 70 % av innbetalt depositum beholdt, de resterende 30 % vil bli utsatt eller returnert)
– Mindre enn 7 dager før arrangementets start: 100 % av de reserverte tjenestene vil bli fakturert (100 % av innbetalt depositum beholdt pluss en fakturering på 50 % av den reserverte tjenesten)
– For bryllup vil depositumet på €800 som ble betalt på bestillingen overføres, reglene ovenfor gjelder for 50 % depositum betalt 1 måned før bryllupsdatoen.
ART. 12 – ANSVARS / FORSIKRING
Nova Space As påtar seg sivilt ansvar for tjenestene de fakturerer. Enhver ekstern hendelse av force majeure (demonstrasjon, blokkering, ulykke, generell eller spesiell streik, brann, miljøkatastrofe, pandemi eller annet utenfor Nova Space AS) fritar sitt ansvar.
Risikoen for tap, brudd eller skade på varer som befinner seg på mottaksstedet kan ikke dekkes av forsikringsselskapene og forblir kundens faktiske ansvar. Det samme gjelder kostnadene ved å sette i stand lokalene. Det vil således være opp til klienten å forsikre for egen regning eventuelle verdifulle varer som hans gjester eller han selv bringer inn i mottakslokalet.
Nova Space AS fraskriver seg ethvert ansvar ved tyveri og verdi, tap, skade på effekter tilhørende kunder og/eller deltakere som måtte oppstå under mottak.
I tillegg vil oppdragsgiver være ansvarlig for tap, brudd, skader som kan være forårsaket av deltakerne og/eller de ansatte i hans ansvar, på varer og utstyr som tilhører Nova Space AS og som stilles til disposisjon for organisasjonen.
ART. 13 – KLAGER / TVISTER
Enhver klage angående tjenesten som tilbys må fremsettes skriftlig innen 24 timer etter tjenesten.
Eventuell tvist om fakturering skal skje med rekommandert post og kan ikke tas til følge etter 8 dager etter fakturering.
Å legge inn en bestilling innebærer full og uforbeholden aksept av de generelle salgsbetingelsene.
I fravær av minnelig ordning vil alle tvister falle under den eneste jurisdiksjonen til Oslo Commercial Court.
Personopplysninger
Oppdatert 11. november 2023
I Kjærlighets Catering tar vi personvern og sikkerhet på alvor. Samtidig ønsker vi å gi deg en best mulig brukeropplevelse som gir og når du besøker nettsidene våre.
Kjærlighets Catering personvernerklæring
Vi behandler personopplysninger i tråd med EUs personvernforordning (GDPR). Vi lagrer informasjon om hvordan du bruker tjenestene våre når det er nødvendig for at the time you have the best betjening, som for eksempel når du utfører bestillinger, vi sender deg en levering og ved annen mulig kontakt med deg.
Vi bruker også disse opplysningene til å generere statistikk og forstå trender, i tillegg til å forbedre, tilby og videreutvikle våre produkter og tjenester. Som registerrt i våre systemer har du krav til å få innsyn i dine personopplysninger og kreve, innenfor lovens rammer, at disse opplysningene blir rettet opp eller slettet dersom de er mangelfulle eller uriktige.
1. INNSAMLING AV PERSONLIGE OPPLYSNINGER
Kjærlighets Catering er behandlingsansvarlig for innsamling og bruk av personopplysninger, og behandler personopplysninger i tråd med personopplysningsloven. Med behandlingsansvar ledet vi den som primært har ansvar og plikter etter personopplysningsloven. Kjærlighets Catering er behandlingsansvarlig for personopplysningene.
2. HVA BRUKER KJÆRLIGHETS CATERING PERSONOPPLYSNINGENE TIL?
Kjærlighets Catering samler inn personopplysninger, etter ditt samtykke, kjøper produkter i nettbutikken, melder deg på nyhetsbrev, når vi følger opp og har dialog med brukerne våre og når vi sender ut Marked products and annnen informasjon om Kjæarlighets Catering. E-postadresse til ditt telefonnummer og sa samles inn slik at vi kan sende deg en bekreftelse på at bestilingene dine er mottatt – og for å informere deg om arbeidet vi gjør.
Hvis du er eller har vært raskt gitt eller er en nåværende abonnent av vårt nyhetsbrev, vil vi gjennomføre profilering og segmentering for å gi deg målrettet innhold basert på dine interesserte. Kjæarlighets Catering behandler dine personlige opplysninger for markedsføring formål etter gjeldende lover, include lover om innhenting av samtykke for elektronisk markedsføring.
Siden da har du en legitim interesse i GDPR og personvernreglene dine, du vil bli varslet om kontaktinformasjonen din i løpet av 3-års periode. Du kan lagre dataene for å lagre dem senere. Hvis du ønsker å reservere deg mot fremtidig kontakt, vennligst kontakt oss for å gi oss beskjed. Du kan sende gjelden din på e-post til mail@kcatering.no.
3. HÅNDTERING AV PERSONLIGE OPPLYSNINGER
Enkeltpersoner kan kontaktes via post, adresse, telefonnummer, e-postadresse, e-post, informasjon og post.
Kjærlighets Catering er underlagt taushetsplikt og selger ikke personopplysninger til tredjepart.
4. REGISTRERING, AVSLUTNING AV INFORMASJON, AVREGISTRERING OSV.
Personlig er de registrert hos en bruker. Dersom du ønsker at vi skal oppdatere, ender eller slette personopplysninger som vi har registrert om deg, eller hvis du ikke ønsker å motta flere meldinger fra oss, eller eventuelt har spørsmål angående ovennevnte retningslinjer, kan du ta kontakt med oss mail@ kcatering.no eller ringe oss på +47 486 24 468 (10.00 - 18.00).
5. SIKKERHET
Kjærlighets Catering har iverksatt en rekke sikkerhetstiltak for å sikre at våre interne rutiner samsvarer med sikkerhetsstandardene som kreves i henhold til gjeldende personvernlovgivning. Kjærlighets Catering jobber alltid med å beskytte dine personlige opplysninger på best mulig måte.
Flydata kan brukes til å gi informasjon som vanligvis genereres av enkelte netsidere, men kan garanteres av informasjon gitt av brukeren, fullt støttet. Kjærlighets Catering fraskriver seg således et hvert ansvar for feil, mangler og manglende tilgjengelighet på siden.
6. DINE RETTIGHETER
Du har rett til tilgang til data om deg som er behandlet av Kjærlighets Catering, med visse lovbestemte unntak. Du har også rett til å protestere mot innsamling og videre behandling av dine personlige opplysninger. I tillegg har du alltid rett til å få potensielt uriktige personopplysninger korrigert eller slettet.
7. PERSONOPPLYSNINGER OG TREDJEPART
Kjærlighets Catering benytter digitale tredjepartsløsninger. Noen av disse aktørene er databehandlere og er underlagt personvernlovgivningen. De har en egen avtale med Kjærlighets Catering når det kommer til behandling av data og sikkerhetstiltak rundt dette. Kjærlighets catering er underlagt taushetsplikt og selger ikke personopplysninger til tredjepart.
Kjærlighets Catering benytter tredjeparter som
Stripe (kortbetaling)
Vipps (kortbetaling)
Google Analytics (statistikk)
Facebook innsikt (annonser)
Typeform (webskjema)
Wix (nettbutikk)
Her finner du mer informasjon om vår bruk av informasjonskapsler (cookies).
8. SLETTING
Kjærlighets Catering vil behandle og lagre dine personlige opplysninger så lenge det er nødvendig og tillatt under gjeldende personvernlovgivning. Hvis du ønsker mer informasjon, kan du ta kontakt med oss på mail @ kcatering.no.
9. TVISTER
Norsk lovgivning regulerer eventuelle omstendigheter eller tvister som kan oppstå i forbindelse med bruk av nettstedet.
10. PERSONVERNOMBUD OG KONTAKTINFORMASJON
Personvernombud for administrativ behandling av personopplysninger i Kjæarlighets catering est Jovita Bergheim. Ombudet kan nås via e-post: mail@kcatering.no.
Personvernombudet skal bistå den som er ansvarlig for virksomhetens behandling av personopplysninger (behandlingsansvarlige) i arbeidet med å ivareta personvernet til alle medlemmer, frivillige og ansatter.
Kjærlighets Catering kan når som helst oppdatere denne personvernerklæringen. Vi oppfordrer deg til å sjekke denne siden ofte for å holde deg informert om eventuelle endringer i hvordan vi beskytter og behandler personopplysningene vi samler inn. Du erkjenner og godtar at det er ditt ansvar å gjennomgå denne personvernerklæringen med jevne mellomrom og bli klar over endringene. Vi vil informere deg om større endringer.
Kontakt Kjærlighets Catering
Telefon: +47 486 24 468 (10.00 - 18.00)
Epost: mail @ kcatering.no
Om informasjonskapsler (cookies)
Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en god opplevelse når du besøker nettsiden vår.
En informasjonskapsel er en liten tekstfil som legges i harddisken på datamaskinen din, smarttelefonen eller annet IT-utstyr. Den gjør det mulig å gjenkjenne datamaskinen/IP-adressen din og samle inn informasjon om sidene du besøker.
De fleste nettlesere er innstilt på å akseptere informasjonskapsler automatisk, men du kan selv velge å endre innstillingene slik at cookies ikke blir akseptert. Vær oppmerksom på at en del sider ikke vil fungere optimalt dersom du ikke aksepterer cookies.
Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre opplevelse som bruker av nettsiden vår, for å forbedre innholdet og funksjonene på nettsiden og for å huske valgene du gjør når du besøker oss på nettet, som for eksempel hvilket innhold du leser. Vi bruker også informasjonskapsler til å tilpasse markedsføringen vår slik at den passer dine behov og for å lage statistikk om bruk av nettsiden. Noen informasjonskapsler lagres inntil du lukker nettleseren, andre lagres lengre enn dette. Informasjonskapslene inneholder ikke personopplysninger.
Vi benytter oss av informasjonskapsler fra tredjeparter. En informasjonskapsel fra en tredjepart er en informasjonskapsel som er installert av noen andre enn Kjærlighet Catering. Det kan være andre nettsider som leverer innhold for vår nettside, leverandører av noen av våre funksjoner på nettsiden eller analyseringsprogrammer.
Vi bruker følgende informasjonskapsler fra tredjeparter:
Google
Google Tag Manager benyttes til å organisere og styre script som kjører på våre nettsteder. Google Analytics brukes til å registrere og analysere besøksstatistikk på nettstedene våre. Eksempelvis lagres data om hvilke sider besøkende ser, tidspunkt for besøket, hvilke nettlesere og enheter som benyttes, samt hendelser som registrering av faste givere og enkeltgaver. Vi benytter disse opplysningene til å forbedre brukervennlighet og til å videreutvikle informasjonstilbudet vårt. Les Googles personvernserklæring her.
Mer om informasjonskapsler (cookies)
Her finner du mer informasjon om hva cookies er og hvordan du administrerer du bruken av dem: https://nettvett.no/slik-administrer-du-informasjonskapsler/ eller https://cookiesandyou.com/.